Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 1 May 2011

BRUNEI FISHING ANGLERS: KKANGLERS MEET SELUNGSONG TEAM ANGLERZ AT DANAU, TUTONG.

 Asmadi & Me.
My pleasure to meet Asmadi, an active member of Selungsong Team Anglerz. He is my main reason why I really wanted to come here at Danau to fish, as seen from their popular blog Selunsong Team Anglerz.blogspot.com He told me where, how and when he got many of his big fishes on the site.
Really wanted to try my luck to catch Ungah, selungsong, pari or kerapu here.

 Here is me with Bugul,  member of STA too. They have caught many fishes here.
Dapat jua mengikatkan Silaturrahim diantara Brunei Anglers...



Nice place there... but hot under the sun. Sunblock is a must, big umbrella and cool drinks for your thirst. 
 First time fishing here. I thought I would never reached here by our 2WD family mini van. Good thing the sandy road is not that too soft. My family had a picnic & children playing, making sand castle.

 Many fishermen gone fishing at the river mouth (Kuala Sungai) Tutong.

Many shrimps and fishes out there, I think...
Sorry no fish to show you, no luck getting one that morning (started 10am till 1130am). 

Next time we will meet again STA...! InsyaAllah.

14 comments:

  1. Hello ,
    Am Mrs cynthia corvin. Am a lady with testimony great I live in USA and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $360,000.00 to start my life all over as i am a mother with 2 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $360,000.0.Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs cynthia corvin, that refer you to him. contact Mr.Ahmed Akeem,via email:-ahmedakeem411@yahoo.in
    *Hard Money Loans
    *Business Loan
    *Debt Consolidation Loan
    *Personal Loan
    *Business Expansion Loan
    *Student Loan
    *Agricultural Development Loan
    ...And Lots more
    Email: ahmedakeem411@yahoo.in

    ReplyDelete
  2. HOW I GOT MY LOAN FROM DR PURVA PIUS LOAN FINANCE (urgentloan22@gmail.com)

    Hello Everybody, My name is.Mrs.Juliet Quin. I live in Canada and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $ 54,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $ 54,000.00 Canada Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs.Juliet Quin that refer you to him. Contact Dr Purva Pius via email: reply to email (urgentloan22@gmail.com)

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    ReplyDelete
  3. How I Got My Loan From A Genuine And Reliable Loan Company
    I am Mrs.Rabeca Rajan I live in Singapore I am from India i was in need of a loan of S$100,000 and was scammed by those fraudulent lenders and a friend introduce me to IBRAHIM MUSA,and he lend me the loan without any stress,I made a vow to Myself and God that I will keep sharing my testimony on the internet on how I got my loan. Here its E-mail: powerfinance7@gmail.com powerfinance7@gmail.com

    BORROWERS APPLICATION DETAILS
    1. Your Full names:_______
    2. Contact address:_______
    3. Country Of Residence:______
    4. Loan Amount Required:________
    5. Duration:_____
    6. Gender:_____
    7. Occupation:________
    8. Monthly Income:_______
    9. Date Of Birth:________
    10.Telephone Number:__________

    Email Kindly Contact Him Via: powerfinance7@gmail.com

    ReplyDelete
  4. $$$ GENUINE LOAN OFFER WITH 3% INTEREST RATE APPLY $$$
    Are you in need of a Loan to pay off your debt and start a new life? You have come to the right place were you can get your loan at a very low interest rate. Interested people/company should please contact us via email for more details.

    E-mail: shadiraaliuloancompany1@gmail.com

    ReplyDelete
  5. $$$ GENUINE LOAN WITH LOW INTEREST RATE APPLY $$$
    Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loan to interested individuals and company's who are seeking loan with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan contact us.

    Email: shadiraaliuloancompany1@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Dear Customers.

    We invite you all to participate in our new business and project funding program, We are currently funding for Business start-up Business developments, Business acquisition Business expansion, Project funding and Working capital etc.

    This Funding program allows a client to enjoy 3% low interest rate and payback period of 1 to 35 years. We can approve a loan/funding for up to $500,000,000.00 or more depending on the nature of business we are currently funding for and we satisfy our customers’ financial needs and help them succeed

    Application Available
    Apply via email: standardonlineinvestment@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Are you a business man or woman? Do you need funds to start up your own business? Do you need loan to settle your debt or pay off your bills or start a nice business? Do you need funds to finance your project? We Offers guaranteed loan services of any amount and to any part of the world for (Individuals, Companies, Realtor and Corporate Bodies) at our superb interest rate of 3%. For application and more information send replies to the following E-mail address: standardonlineinvestment@gmail.com
    Thanks and look forward to your prompt reply.
    Regards,
    Muqse

    ReplyDelete
  8. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ReplyDelete
  9. Hello semua,
    Nama saya Puan Cynthia Corvin. Saya tinggal di Amerika Syarikat dan saya seorang wanita gembira hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan keluargaku dari situasi kita yang buruk, saya akan merujuk sesiapa sahaja yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi saya kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak S $ 250,000.00 untuk memulakan hidup saya seluruh sebagai saya seorang ibu tunggal dengan 2 anak-anak saya bertemu dengan jujur ​​ini dan ALLAH takut kepada pemberi pinjaman pinjaman lelaki yang membantu saya dengan pinjaman $ 250,000.00. Dolar, dia adalah seorang yang takut kepada manusia, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman, sila hubungi dia memberitahunya bahawa Puan Cynthia yang merujuk anda kepadanya. hubungi En.Isa Mohammed, asialoanfirms2020@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Saya membawa anda salam dari Asia
    Saya Adhiarja Bayu dari Jakarta di Indonesia, saya seorang wanita yang berniaga, saya telah mengimport barangan dari negara-negara lain sehingga terburuk yang berlaku pada 11 November 2017. Saya kehilangan semua yang saya miliki untuk MMM, saya tahu beberapa dari kita telah mendengar tentang MMM sebelum ini. Mereka membuat saya muflis, saya kehilangan semua simpanan hidup saya dan modal perniagaan, saya hampir mati tekanan darah tinggi jika bukan untuk rahmat Tuhan, saya meminta nasihat daripada beberapa orang yang menasihati saya untuk mendapatkan pinjaman yang saya bersetuju Tetapi kemudian soalan besar datang bagaimana saya mendapat pinjaman apabila saya tidak mempunyai wang untuk saya? Seorang kawan saya kemudian bersetuju untuk membantu saya dengan wang supaya saya dapat mendapatkan pinjaman, saya telah diperkenalkan kepada beberapa syarikat pinjaman dalam talian dan beberapa syarikat kewangan tetapi mereka membawa saya ke hutang lebih daripada membantu saya, saya menyerah sehingga suatu hari saya bertemu dengan kawan lama di Surabaya Indonesia. Kami adalah kawan baik di kampus, saya perlu berkongsi masa saya dengannya dan anda tidak akan percaya dia mendapat pinjaman dalam talian sebelum dia memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang sama (JULIANA LOANS COMPANY) dan itulah bagaimana saya diselamatkan. Ya, saya harus memberi keterangan di seluruh Asia dan di luar mana-mana syarikat yang akan menyelamatkan saya dari masalah kewangan seperti itu. Kerana sukar untuk percaya mendapatkan pinjaman sebesar Rp1.000.000.000 dari internet dalam waktu kurang dari 96 jam, dan ada banyak peminjam di luar sana yang menipu anda dengan mendapatkan uang susah payah, dapatkah anda percaya saya kehilangan semua Rp17 juta teman saya memberi saya untuk membantu saya mendapatkan pinjaman kira-kira Rp. 900,000,000 kepada seorang wanita Turki tanpa mendapat pinjaman.
    Saya tahu sesetengah warganegara saya adalah mangsa seperti saya, jika ada yang memerlukan pinjaman, sila hubungi rakan saya HUDSON VIA SERENAHHUDSON007@gmail.com yang memperkenalkan saya kepada JULIANA PINJAMAN.
    untuk maklumat, anda juga boleh menghubungi JULIANALOANS@GMAIL.COM
    WHATSApp +1 (678) 881-8428
    Atau emel di ADHIARJABAYU@GMAIL.COM

    ReplyDelete
  11. Nama saya Charles Wilson dan saya dari Houston, Texas di Amerika Syarikat saya hanya menerima pinjaman saya dari Firma Pinjaman Swasta ini dan saya telah mendengar tentang syarikat ini dan saya fikir ia adalah syarikat palsu tetapi sekarang saya sangat gembira syarikat ini membantu saya dan 100% syarikat ini adalah benar jadi sesiapa sahaja yang memerlukan pinjaman ini adalah syarikat yang tepat untuk memohon dari sekarang saya memohon pinjaman untuk perniagaan saya 250,000.00 USD dan syarikat ini membantu saya tanpa berlengah saya sangat gembira saya bersaksi ini bagi pihak daripada syarikat ini kerana saya melihat orang lain melakukannya dan saya gembira menjadi antara orang yang berkongsi keterangan tentang bagaimana syarikat ini membantu saya jadi semua orang jika anda memerlukan pinjaman sebenar pembantu anda di sini hubungi mereka hari ini melalui e-mel ini jika anda memerlukan perkhidmatan pinjaman asli: (privatefinanceloanfirm@gmail.com) WhatsApp: +919148049099

    ReplyDelete
  12. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin berbagi kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman di internet

    Setelah beberapa waktu berusaha mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman secara online tetapi saya curang dan kehilangan Rp18,7 juta, kepada seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Nyonya Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang dari Access Loan Firm, sehingga teman saya meminta saya untuk mendaftar dari LADY ESTHER, jadi saya Menjerit dituangkan dan dihubungi LADY ESTHER. melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp250 juta dengan suku bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pengalihan pinjaman, saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu adalah lelucon sampai saya menerima panggilan dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp250 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa-doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    ReplyDelete
  13. Pelanggan yang dihormati,
    Kumpulan pendanaan pakar menawarkan pinjaman kepada Individu dan syarikat terutamanya Individu yang mempunyai rancangan perniagaan dan Idea tetapi sukar memulakannya kerana rendah atau kekurangan modal permulaan.

    Kami memenuhi keperluan kewangan pelanggan kami dan menolong mereka berjaya dari segi kewangan. Dapatkan modal / pinjaman jangka pendek dan jangka masa segera untuk Memulakan perniagaan anda sendiri dan nikmati faedah menjadi bos anda sendiri.

    Kadar faedah rendah 2%
    Tempoh 1 hingga 15 tahun
    Hubungi kami melalui e-mel: franchisecapitalcorps@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Very good an rather informative publish. I’ll appear back to your weblog regullary. One issue: I don’t exactly know what do you mean inside the second paragraph. Could you please exmplain your opinion? Best Fishing Costa Rica

    ReplyDelete